niedziela, 17 września 2017

Romantyczny Layout dla Cherry Craft

Wreszcie go skończyłam. Zaczęłam go robić na warsztatach z Martą Piekarczyk ale sytuacja domowa zmusiła mnie, że z kursu musiałam wyjść chwilę po rozpoczęciu pracy. I taką mokrą bazę sobie zabrałam do domu. I tak leżała i czekała. Aż się doczekała :)

I zdjęcia i dodatków i wszystkiego. Jest mega romantyczna, dziewczęca. Cudna.




Layout przygotowany został przygotowany na produktach dostępnych w Cherry Craft. Zapraszam na zakupy.




W pracy wykorzystałam






Pracę zgłaszam na wyzwania:



Pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Bardzo delikatna i romantyczna praca! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely layout. Thank you for joining us at City Crafter :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający! Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a gorgeous creation. Thanks for joining our Polkadoodles Paper Crafting Challenge, hugs, Carol DT

    OdpowiedzUsuń