czwartek, 9 sierpnia 2012

Plecionka, double marine i kolejne chwalipięctwo :)


Ostatnio mam pracowity okres bo skończyłam i wysłałam kilka projektów wymiankowych. Możecie się śmiać ale część z tych wymianek trwała dłuższą chwilę zanim szczegóły zostały dogadane (pewien niezdecydowaniec wie o kim mówię :) a nawet dwóch takich miałam/mam - jeden już dostał a drugi wyjechał ha ha).
Ale miałam też wymiankę w iście ekspresowym tempie. Ja nie wiem jak i kiedy ta kobitka to robi ale czaruje cuda, na które się skusiłam dziękując w duchu, że się zgodziła i stworzy dla mnie wymarzone rzeczy - mam na myśli Olę z Handy Crochet - przemiłą osobę, cudowną matkę. Stworzyła dla moich dzieciaków cudowne czapy sowy  (w tym motywie jestem zakochana od dawna), a dla malutkiej komplet króliczka i wszystko tak szybko, że aż nie wierzę. Ja uważam, że miałam znacznie mniej "roboty" a mi dłużej zeszło (ok oktłumaczę się jak miałam gości to w sumie 2 tyg miałam nic nie robienia :)) ale tworki dla Oli już są i mogę je pokazać. Baba nie chciała mieć niespodzianki (choć nie ujawniam wszystkich szczegółów :D) więc pokazuję.

Na początek podwójna plecionka ze swarovskiego biconkami w kolorze topaz (bałam się, że nie uzbieram kryształków na podwójne rzędy ale się udało i jest)


Z góry przepraszam za zdjęcia ale oswajam aparat dopiero :P Przy okazji dziękuję mojemu kochanemu mężowi za taki cudowny prezent, bo więcej ja się nim będę bawić i pstrykać zdjęcia.

Do tego Ola wybrała sobie marinową bransoletkę sznurkową

 Odkąd jest Zuzka to polubiłam klimaty, że Mama i Córka noszą to samo. I nie mogłam się oprzeć, więc w ramach małej surprise podobna bransoletka dla córeczki Oli :)



Na ostatnim zdjęciu można dojrzeć, że zapięcie marine Oli zaoksydowałam, żeby lepiej się komponowało z blaszkami przy bransoletce.

A teraz się chwalę i podkradam zdjęcia Oli, żeby pokazać co dla nas zrobiła:


 Sówki x 3 - największa jest z fioletem ulubionym kolorem F, środkowa z kolorem bul bul (wody jak twierdzi Sz) a najmniejsza podobno z ulubionym kolorem Z (tak przynajmniej twierdzą chłopcy).


I komplecik dla małej



Olu jeszcze raz dziękuję za cudowną wymiankę i te wspaniałości.

A ja zmykam ogarnąć ostatnie zamówienia, żeby przed wyjazdem mieć wszystko gotowe. Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

A na koniec kilka migawek z oceanarium w Konstanz


 meduzy


 rekinek

 mała była bardzo zainteresowana


 tunel z rekinami
To tyle na dziś :D

13 komentarzy:

  1. Beautiful bracelets!!! nice photos!!!
    Thank you so much for your visit!!! I follow you now!

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely photos! Amazing bracelets!! I also have a post about a DIY bracelet, if you want to take a look "HERE"
    You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back!
    Have a nice day<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne masz te bransoletki! Nic tylko wziąć i nosić :) Zapraszam do mnie, stworzyłam nowy blog i może Cię zainteresować ;) Pozdrawiam! http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG!! Zakochałam się!!! A co najważniejsze - nie ma szans bym się odkochała :-) Twoje dzieła są cudne i już czekam z niecierpliwością na paczuszkę :-)) Dziękuję serdecznie za udaną współpracę! pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czadowe rzeczy eobisz piekne bizutki :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zrobiłaś bransoletki :D fajnie dobrane kolory.
    Czapy są ekstra! :DDDDDDDDD świetna wymianka.
    Oceanarium zachwyca! Niesamowite :)
    Kiedy ściągasz do PL?? buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki sapo prstuodlotowe! A te sowki! Wow! Kobieto! Normalnie rozlozylas mnie tym wpisem na lopatki! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  8. a! A wycieczka bardzo fajna - uwielbiam takie miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia z oceanarium... ależ chłopaki ( i dziewczyna :-))będą mieć wspomnienia!
    a bransoletki śliczne po prostu!
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne bransoletki:) A sówki fantastyczne! :D gratuluję wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia:)
    Bransoletki rewelacyjne a sówki fantastyczne!!!
    Super!
    Dziękuję serdecznie za miłe słowa na blogu,to taki balsam dla duszy...
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za rady i za obserwowanie mojego bloga ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Zachwyciła mnie bransoletka musztardowa, piękna.
    O podobnych czapkach myślałam, ale raczej o małpkach niż sowach. Może w zimie uda się coś podobnego wydziergać.
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Z pozdrowieniami
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz.

Wiosenny HDF dla Craft o'clock

 Hej kochani! Ja dziś przychodzę z mega kolorowym, wiosennym hdfem. Tutorial jak taki wykonać znajdziecie TUTAJ. A ja pokażę Wam jaki jest m...